Handelsbetingelser & leveringsbetingelser | Beslagonline.dk
Vælg land
  • 1-3 dages levering
  • 60 dages åbent køb
  • Sikre betalinger
Opdater

Købsbetingelser

Disse købs- og leveringsbetingelser gælder for www.beslagonline.dk. Betingelserne gælder i de tilfælde, hvor der ikke er indgået anden skriftlig aftale mellem dig som køber og Beslag Online og henviser til alle køb og bestillinger foretaget af kunder bosat i Danmark. Vi hos Beslag Online hjælper indretningsentusiaster og boligfixere over hele Europa med at lave store forandringer med små detaljer. Hvad du end leder efter så har vi det du søger. Allt fra moderne design till mere klassiske stile. Vi har indretningsdetaljer for hvert unikt hjem. I vores produktsortiment finder du blandt andet mere end 1000 forskellige modeller af greb og knopper. Din ordre vil blive behandlet hurtigst muligt, dog tidligst næste hverdag fra det tidspunkt, hvor du afgav din ordre. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@beslagonline.dk.

Hovedkontor og lager/returadresse:
Beslag Online
Inre Kustvägen 32
269 43 Båstad
Sverige

Virksomhedsoplysninger:

Beslag Online
info@beslagonline.dk
Org.nr. 559023-4430
Inre Kustvägen 32
269 43 Båstad
Sverige

Ansvar

Beslag Online kan ikke holdes ansvarlig for, at kunden afgiver den korrekte ordre i webshoppen. Det er altid kundens ansvar, at den givne ordre på www.beslagonline.dk er udfyldt korrekt.

Købet

Når kunden registrerer en ordre ved kassen, indgås en aftale mellem kunden og Beslag Online. Bekræftelse af ordren sendes til den e-mailadresse, som kunden indtastede, da købet blev gennemført.

Beslag Online omfatter kun aftaler med personer, der er myndige (18 år og derover), eller alternativt en mindreårig med værgens tilladelse og godkendelse. Beslag Online forbeholder sig retten til at afvise en ordre såfremt der er begrundet mistanke om at kunden ikke er 18 år, eller har fået sin værges samtykke.

Pris og betaling

Alle priser på hjemmesiden er aktuelle, inklusive 25% moms. Moms er inkluderet i den samlede pris kunden ser ved kassen. Priserne inkluderer ikke forsendelsesomkostninger, Beslag Online tilbyder gratis fragt på ordrer med en ordreværdi på mere end 499kr. For ordrer med en ordreværdi under 499kr tillægges en forsendelsesomkostning, prisen afhænger af den valgte forsendelsesmetode.

Nets er vores betalingspartner. Nets tilbyder to forskellige betalingsmuligheder til dig som kunde.

Betalningsmuligheder

Bank kort
Via Nets kan du vælge at betale direkte med et af følgende bankkort: VISA, Mastercard.
Reservation af beløb betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil: Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder. Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder. 

Mobile Pay
Du kan vælge at foretage dit køb med denne populære betalingsløsning. Betalingen trækkes herefter direkte på den bankkonto, der er knyttet til Mobile Pay. Ved refundering overføres pengene direkte til den konto, der er knyttet til Mobile Pay.

Priser

Priserne du finder på vores handelsside er aktuelle priser inklusive 25% moms. Prisjusteringer kan forekomme til enhver tid uden forudgående varsel.

Rabatkoder
Sommetider kommunikerer Beslag Online rabatkoder til kunderne. Rabatkoder kan ikke kombineres og gælder ikke for varer, der er nedsat i pris under en kampagne. Hvis du som kunde har brugt en rabatkode, der ikke er udstedt til dig, forbeholder vi os retten til at nægte brugen, og kontakte dig for at annullere din ordre eller opkræve det nedsatte beløb.

Formidling af rabatkoder
Det er ikke tilladt at dele rabatkoder offentligt på sociale medier eller andre eksterne kanaler, medmindre dette er tydeligt kommunikeret og godkendt af os.

Levering og transport

Leveringstiden er baseret på de produkter, du har bestilt. Vores webshop viser en omtrentlig leveringstid for hvert produkt. Det er den leveringstid der gælder med mindre andet er oplyst af Beslag Online, normalt er leveringstiden 2-4 hverdage. Vi behandler din ordre den første hverdag efter din ordre. I ferier og Black Week kan håndteringstiden blive påvirket. Beslag Online sender en leveringsbekræftelse via e-mail med information om, hvordan du sporer din ordre, når den har forladt vores lager.

Leveringsmuligheder
På nuværende tidspunkt tilbyder Beslag Online dig som kunde enten at vælge mellem at afhente din ordre hos et postombud, Instabox-skap eller hjemlevering til døren. Vi kan ikke ændre leveringsadressen på en ordre, efter at ordren er registreret hos os. Beslag Online bruger Postnord og Instabox som transportpartners.

Delleverancer
I tilfælde hvor et eller flere produkter i en ordre har længere leveringstid end andre produkter i samme ordre, kan den opdeles i 2 leverancer. De resterende produkter sendes så snart de har kommet ind på lager igen.

Forsinkede leveringer

I særlige tilfælde kan der være visse afvigelser eller forsinkelser på hele eller dele af din ordre, derfor vil Beslag Online gerne gøre dig opmærksom på ikke at bestille håndværkere samme dag, som din levering forventes at ankomme. Beslag Online erstatter ikke tabt tid hos din håndværker pga. forsinket levering. Når din ordre har forladt vores lager, overgår leveringsansvaret til Postnord eller Instabox, og vi kan ikke give leveringsgaranti. Vær opmærksom på, at det ikke altid lykkes for fragtfirmaerne at levere på den præcise leveringsdato, da der kan være en leveringsforsinkelse. Beslag Online forbeholder sig retten til at frafalde ethvert erstatningskrav til kunden vedrørende leveringsforsinkelser forårsaget af vores leverandører eller af fragtfirmaet. Levering af varer fra Beslag Online anses for gennemført, når kunden har modtaget sin ordre. Transport af godset påhviler den aktuelle fragtmand og aftalen mellem Beslag Online og fragtmanden er gældende.

Uafhentede pakker

Vi forbeholder os retten til at opkræve omkostningerne ved den håndtering, der sker med uafhentede pakker. Din pakke forbliver normalt hos postombudet/terminalen i 14 dage efter ankomst. Skulle du ikke afhente din pakke inden for 14 dage, vil pakken blive returneret til os, og vi vil opkræve de reelle fragtomkostninger for returforsendelsen. I tilfælde af fortrydelse, når pakken er sendt, skal kunden modtage pakken og derefter returnere den til os.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 60 dages fortrydelsesret, når du handler hos oss. 
Fortrydelsesfristen udløber 60 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. 
Fristen indebærer, at du har 60 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende mail til info@beslagonline.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. 
Du kan ikke fortryde købet vet at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. 

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. 
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 

Fortryd køb på ubehandlede ordrer
Hvis kunden ønsker at gøre brug af sin fortrydelsesret, inden ordren er behandlet hos Beslag Online, kan kunden fortryde købet uden beregning. I tilfælde hvor ordren er delvist leveret og de resterende produkter på ordren ikke er blevet håndteret, er det i orden at fortryde købet. Det er også muligt at fjerne produkter på en ordre efter den er registreret, hvis disse produkter ikke er blevet håndteret. For at annullere et køb eller fjerne produkter på en ordre, kontakt vores kundeservice på info@beslagonline.dk.

Fortryd køb efter levering
For at udnytte fortrydelsesretten på en ordre efter håndtering hos Beslag Online bedes kunden modtage ordren og derefter returnere den til os. Hvis ordren ikke afhentes, vil kunden blive opkrævet de reelle fragtomkostninger for returforsendelsen.

Returnering 
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 
Beslag Online inkluderer en returseddel i alle forsendelser. Denne returseddel kan bruges til at returnere pakken og der er en ekstra returomkostning på 45 kr. Dette beløb trækkes fra det beløb, der krediteres kunden. Hvis kunden returnerer en ordre uden at bruge den medfølgende returseddel, er kunden selv ansvarlig for at arrangere og betale returfragten. Beslag Online kan ikke acceptere forsendelser, der skal afhentes hos postombud.

Returadresse
Beslag Online
Inre Kustvägen 32
269 43 Båstad
Sverige

Varernes stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har bugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tillbage. Beløbet du kan få tillbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tillfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tillbagebetaling af Købsbeløbet 
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget far dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigaste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. 
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den. 


Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 månader. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetalde dine fragtomkostninger. 

Dokumentation og vejledning

I de tilfælde, hvor der er behov for produktbeskrivelser og manualer til et produkt, kan de findes under produktet i webshoppen. Beslag Online garanterer, at alle vores produkter opfylder kravene til CE-mærkning.

Force Majeure

Vi tager forbehold for force majeure.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@beslagonline.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via klageportalen for Nævnenes Hus. For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet. Når du handler på en e-mærket - uanset beløbets størrelse.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til Eu-Kommissionens online klageportal her


Persondata

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: 
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. Læs mere her for yderligere information om indsamling af personoplysninger. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Askås I&R (webshopudbyder) og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Den dataansvarlige på www.beslagonline.se er Frontera Web AB.  
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@beslagonline.dk

Læs mere om vores persondatapolitik her.

Kontakt

Ønsker du at komme i kontakt med os, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice via e-mail på info@beslagonline.dk. Vores mål er at svare på din e-mail inden for 24 timer. Bemærk, at i ferier kan svartiderne være lidt længere.


Standardfortrydelsesformular 

Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende. 

Til: 
Beslag Online
Inre Kustvägen 32
269 43 Båstad
Sverige
info@beslagonline.dk 

Jag meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser: 


 
Bestilt den:______________
Modtaget den:______________ 

Forbrugerens navn:_________________________

Forbrugerens adresse: ______________________

Forbrugerens underskrift:____________________

Dato:__________________



Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 04-01-2023