Handelsbetingelser | Beslagonline.dk

Købsbetingelser

Disse købs- og leveringsbetingelser gælder for www.beslagonline.dk. Betingelserne gælder i de tilfælde, hvor der ikke er indgået anden skriftlig aftale mellem dig som køber og Beslag Online og henviser til alle køb og bestillinger foretaget af kunder bosat i Danmark. Vi hos Beslag Online hjælper indretningsentusiaster og boligfixere over hele Europa med at lave store forandringer med små detaljer. Hvad du end leder efter så har vi det du søger. Allt fra moderne design till mere klassiske stile. Vi har indretningsdetaljer for hvert unikt hjem. I vores produktsortiment finder du blandt andet mere end 1000 forskellige modeller af greb og knopper. Din ordre vil blive behandlet hurtigst muligt, dog tidligst næste hverdag fra det tidspunkt, hvor du afgav din ordre. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@beslagonline.dk.

Hovedkontor og lager/returadresse:
Beslag Online
Inre Kustvägen 32
269 43 Båstad
Sverige

Virksomhedsoplysninger:

Beslag Online
info@beslagonline.dk
Org.nr. 559023-4430
Inre Kustvägen 32
269 43 Båstad
Sverige

Ansvar

Beslag Online kan ikke holdes ansvarlig for, at kunden afgiver den korrekte ordre i webshoppen. Det er altid kundens ansvar, at den givne ordre på www.beslagonline.dk er udfyldt korrekt. Beslag Online er ikke ansvarlig for erstatning eller økonomiske tab i forbindelse med eventuel forsinket levering. Dette gælder, uanset om det er rederiet eller Beslag Online, der står for forsinkelsen.

Købe

Når kunden registrerer en ordre ved kassen, indgås en aftale mellem kunden og Beslag Online. Bekræftelse af ordren sendes til den e-mailadresse, som kunden indtastede, da købet blev gennemført. Skulle der opstå fejl i pris, leveringstid eller andre forhold, forbeholder Beslag Online sig ret til efterfølgende at ændre dette. Skulle dette ske, vil vi kontakte og informere kunden. Kunden har herefter mulighed for at ændre eller annullere ordren.

Beslag Online omfatter kun aftaler med personer, der er myndige (18 år og derover), eller alternativt en mindreårig med værgens tilladelse og godkendelse. Beslag Online forbeholder sig retten til at afvise en ordre.

Pris og betaling

Alle priser på hjemmesiden er aktuelle, inklusive 25% moms. Moms er inkluderet i den samlede pris kunden ser ved kassen. Priserne inkluderer ikke forsendelsesomkostninger, Beslag Online tilbyder gratis fragt på ordrer med en ordreværdi på mere end 500kr. For ordrer med en ordreværdi under 500kr tillægges en forsendelsesomkostning, prisen afhænger af den valgte forsendelsesmetode.

Nets er vores betalingspartner. Nets tilbyder to forskellige betalingsmuligheder til dig som kunde.

Betalningsmuligheder

Bank kort
Via Nets kan du vælge at betale direkte med et af følgende bankkort: VISA, Mastercard.

Mobile Pay
Du kan vælge at foretage dit køb med denne populære betalingsløsning. Betalingen trækkes herefter direkte på den bankkonto, der er knyttet til Mobile Pay. Ved refundering overføres pengene direkte til den konto, der er knyttet til Mobile Pay.

Priser

Alle priser vi har på siden er inklusive moms. Hvis du har købt et produkt til en åbenbart forkert pris kontakter vi dig og i disse tilfælde forbeholder vi os retten til at justere prisen og opkræve differencen. Vi giver også dig mulighed for at fortryde købet og få refunderet pengene. Vi forbeholder os også retten til at lave trykfejl og unøjagtigheder i vores markedsføring, nyhedsbreve og anden ekstern kommunikation. I disse kanaler gælder det samme som for åbenbare forkerte priser på hjemmesiden.

Refunderinger
Når Beslag Online har modtaget, behandlet og godkendt din retur vil du blive refunderet. Der sendes altid en bekræftelse via e-mail til dig som kunde på at returneringen er godkendt. Tilbagebetalinger sker altid via den samme betalingsmetode som blev brugt da ordren blev registreret. En tilbagebetaling kan tage op til 5-7 bankdage.

Rabatkoder
Sommetider kommunikerer Beslag Online rabatkoder til kunderne. Rabatkoder kan ikke kombineres og gælder ikke for varer, der er nedsat i pris under en kampagne. Hvis du som kunde har brugt en rabatkode, der ikke er udstedt til dig, forbeholder vi os retten til at nægte brugen, og kontakte dig for at annullere din ordre eller opkræve det nedsatte beløb.

Formidling af rabatkoder
Det er ikke tilladt at dele rabatkoder offentligt på sociale medier eller andre eksterne kanaler, medmindre dette er tydeligt kommunikeret og godkendt af os.

Levering og transport

Leveringstiden er baseret på de produkter, du har bestilt. Vores webshop viser en omtrentlig leveringstid for hvert produkt. Det er den leveringstid der gælder med mindre andet er oplyst af Beslag Online, normalt er leveringstiden 2-4 hverdage. Vi behandler din ordre den første hverdag efter din ordre. I ferier og Black Week kan håndteringstiden blive påvirket. Beslag Online sender en leveringsbekræftelse via e-mail med information om, hvordan du sporer din ordre, når den har forladt vores lager.

Leveringsmuligheder
På nuværende tidspunkt tilbyder Beslag Online dig som kunde enten at vælge mellem at afhente din ordre hos et postombud eller hjemlevering til døren. Vi kan ikke ændre leveringsadressen på en ordre, efter at ordren er registreret hos os. Beslag Online bruger Postnord som transportpartner.

Delleverancer
I tilfælde hvor et eller flere produkter i en ordre har længere leveringstid end andre produkter i samme ordre, kan den opdeles i 2 leverancer. De resterende produkter sendes så snart de har kommet ind på lager igen.

Forsinkede leveringer

I særlige tilfælde kan der være visse afvigelser eller forsinkelser på hele eller dele af din ordre, derfor vil Beslag Online gerne gøre dig opmærksom på ikke at bestille håndværkere samme dag, som din levering forventes at ankomme. Beslag Online erstatter ikke tabt tid hos din håndværker pga. forsinket levering. Når din ordre har forladt vores lager, overgår leveringsansvaret til Postnord, og vi kan ikke give leveringsgaranti. Vær opmærksom på, at det ikke altid lykkes for fragtfirmaerne at levere på den præcise leveringsdato, da der kan være en leveringsforsinkelse. Beslag Online forbeholder sig retten til at frafalde ethvert erstatningskrav til kunden vedrørende leveringsforsinkelser forårsaget af vores leverandører eller af fragtfirmaet. Levering af varer fra Beslag Online anses for gennemført, når kunden har modtaget sin ordre. Transport af godset påhviler den aktuelle fragtmand og aftalen mellem Beslag Online og fragtmanden er gældende.

Uafhentede pakker

Vi forbeholder os retten til at opkræve omkostningerne ved den håndtering, der sker med uafhentede pakker. Din pakke forbliver normalt hos postombudet/terminalen i 14 dage efter ankomst. Skulle du ikke afhente din pakke inden for 14 dage, vil pakken blive returneret til os, og vi vil opkræve 45kr for ikke afhentede pakker. I tilfælde af fortrydelse, når pakken er sendt, skal kunden modtage pakken og derefter returnere den til os. Hvis pakken ikke afhentes og sendes retur, vil kunden blive opkrævet 45kr.

Fortrydelsesret og returret

I tilfælde af at kunden ikke er tilfreds med sit køb, har 60 dages fortrydelsesret fra den dag ordren er modtaget. I tilfælde hvor ordren er delvist leveret, gælder datoen for hvert produkt og levering.

Fortryd køb på ubehandlede ordrer
Hvis kunden ønsker at gøre brug af sin fortrydelsesret, inden ordren er behandlet hos Beslag Online, kan kunden fortryde købet uden beregning. I tilfælde hvor ordren er delvist leveret og de resterende produkter på ordren ikke er blevet håndteret, er det i orden at fortryde købet. Det er også muligt at fjerne produkter på en ordre efter den er registreret, hvis disse produkter ikke er blevet håndteret. For at annullere et køb eller fjerne produkter på en ordre, kontakt vores kundeservice på info@beslagonline.dk.

Fortryd køb efter levering
For at udnytte fortrydelsesretten på en ordre efter håndtering hos Beslag Online skal kunden modtage ordren og derefter returnere den til os. Hvis ordren ikke afhentes, vil kunden blive opkrævet 45kr. Et annulleret køb er først gyldigt, når kunden har modtaget en bekræftelse via e-mail fra Beslag Online.

Returer
Beslag Online inkluderer en returseddel i alle forsendelser. Denne returseddel skal bruges til at returnere pakken. Beslag Online betaler ikke for returneringen, som koster 45kr. Dette beløb trækkes fra det beløb, der krediteres kunden. Hvis kunden returnerer en ordre uden at bruge den medfølgende returseddel, er kunden selv ansvarlig for at arrangere og betale returfragten. Beslag Online kan ikke acceptere forsendelser, der skal afhentes hos postombud.

Returadresse
Beslag Online
Inre Kustvägen 32
269 43 Båstad
Sverige

Varernes stand ved returnering
Kunden har ret til at åbne enhver emballage for at inspicere produkterne. Ved returnering skal produktet være i original stand for at blive godkendt. Beslag Online forbeholder sig retten til at individuelt afgøre, om et produkt anses at være i sin originale stand eller ej. I de tilfælde hvor produktet anses for at være i ændret stand, kan Beslag Online enten returnere produktet til kunden eller nægte tilbagebetaling af det nævnte produkt.

Håndteringstid
Fra det tidspunkt, hvor en retur er ankommet til vores lager, forbeholder vi os en ekspeditionstid på op til 7 hverdage til at efterse varens tilstand og registrere de returnerede produkter.

Klager

Beslag Online følger gældende regler i EU, hvilket betyder, at du som kunde har 2 års reklamationsret efter du har modtaget varen. Ved reklamation beder vi dig kontakte vores kundeservice på info@beslagonline.dk og beskrive fejlen og sende med billedbevis. Reklamationen skal indberettes inden for rimelig tid (2 måneder) fra det tidspunkt, hvor fejlen er opdaget. Vi anbefaler derfor, at du kontrollerer produkterne direkte. I tilfælde af godkendt klage er Beslag Online ansvarlig for alle omkostninger, herunder al forsendelse.

Dokumentation og vejledning

I de tilfælde, hvor der er behov for produktbeskrivelser og manualer til et produkt, kan de findes under produktet i webshoppen. Beslag Online garanterer, at alle vores produkter opfylder kravene til CE-mærkning.

Force Majeure

Beslag Online er fritaget for straf for manglende opfyldelse af en bestemt forpligtelse i denne aftale, såfremt misligholdelsen er begrundet i befriende omstændigheder som nedenfor, og forholdet komplicerer, forhindrer eller forsinker opfyldelsen. En befriende omstændighed skal anses for at omfatte regeringens handling eller undladelse, ændret eller ny lovgivning, konflikt på arbejdsmarkedet, blokade/strejke, brand eller oversvømmelse, sabotage eller ulykke af større omfang. Force majeure omfatter også myndigheders beslutninger, der påvirker markedet og produkter negativt, såsom restriktioner, advarsler, salgsforbud mv.

Persondata

Når du sender en ansøgning til Beslag Online, registreres dine personlige oplysninger i vores system. I overensstemmelse med GDPR skal du godkende og godkende os til at registrere dine oplysninger, som du gør i forbindelse med indsendelse af din ansøgning eller foretage et køb. Du har ret til at modtage information og anmode om korrektion af forkerte personlige data og til at slette de personlige data. Læs mere om vores persondatapolitik her.

Kontakt

Ønsker du at komme i kontakt med os, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice via e-mail på info@beslagonline.dk. Vores mål er at svare på din e-mail inden for 24 timer. Bemærk, at i ferier kan svartiderne være lidt længere.